niedziela, 12 stycznia 2014

Jurek Owsiak

Dzisiaj 22. finał WOŚP! Wspieracie, popieracie? :)
Z tej okazji wstawiam zdobyty po Woodstocku autograf Jurka Owsiaka z dedykacją dla mnie. :D

Jerzy Zbigniew Owsiak (ur. 6 października 1953 w Gdańsku) – polski dziennikarz radiowy i telewizyjny, showman, działacz charytatywny. Założyciel i prezes zarządu Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, główny pomysłodawca i realizator corocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, twórca jednej z największych cyklicznych imprez muzycznych Przystanku Woodstock. Jest prezesem spółki "Złoty melon". Jest także witrażystą i posiada uprawnienia psychoterapeuty.




6 komentarzy:

  1. Tak bardzo jestem w to zaangażowana!
    Śledzę swoje aukcje i cieszę się z zapchanej skrzynki z powiadomieniami o Aukcjach WOŚP :)

    Gratuluję autografu J. Owsiaka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i gratuluję Ci udanych aukcji, widziałem piękne sumy które wspaniale wspomogą WOŚP! :)

      Usuń
  2. Gratuluję :) Też posiadam jego autograf :D Dzisiaj już prawie miałam koszulkę z 22 Finału WOŚPu z autografem Pana Owsiaka ale ktoś mi ją sprzątnął sprzed nosa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOŚP ma grać do końca Świata i jeden dzień dłużej. :) Na pewno jeszcze nie raz będziesz miała okazję na taki cenny nabytek! :)

      Usuń
    2. Ja prawdopodobnie jutro spotkam Pana Owsiaka, ciekawe czy też będzie okazja na taki podpis. :)

      Usuń