sobota, 18 stycznia 2014

Janusz Korwin - Mikke

Hej! :)
Dzisiaj chciałbym pokazać Wam autogafy, z których jestem niesamowcie zadowolony.
Podpis od Pana Janusza od poczatku należał do moich wymarzonych, a w tym tygodniu udało mi się zdobyć podpisy na kilku zdjęciach osobiście, gdyż dzięki wagarom z uczelni (no trudno!) miałem okazję uczestniczyć w spotkaniu z Januszem Korwinem - Mikke.
Uzyskałem podpisy, które znajdują się na dole tego wpisu oraz zrobiłem sobie dwa zdjęcia z Panem Korwinem. Bardzo miło mi się z nim rozmawiało, w ogóle potem podszedł do mnie i kolegów i na luzie w grupce gadaliśmy. :)
Osobiście musze przyznać, że to bardzo mądry facet, ma co prawda poglądy uznawane za śmieszne, ale... tak twierdzą głownie politycy, których chce odsunąć "od koryta". Więc za co mieliby go chwalić? Jakby Pan Janusz rządził to by siedzieli za te wszystkie przekręty, więc robienie z niego wariata jest im na rekę.

Myślę, żę Kongres Nowej Prawicy (patia polityczna Pana Janusza) będzie warta głosu z wyborach do PE w maju. No bo czyż nie lepiej postawić na kogoś, kto od 20 lat nie zmienia poglądów i nie brata się z innymi politykami dla kasy i władzy, a jest totalnie szczery? Myslę, że warto dać szansę ludziom którzy chcą realnych zmian, niż wybierać innych panów, którzy mazą jedynie o kolosalnych zarobkach za siedzenie w PE, a nie o naszym interesie.

Taki mój wywód, widac, że chciałem studiować politologię (na szczęście zrezygnowałem z tego wyboru :P )

Tradycyjnie notka z Wikipedii:
Janusz Ryszard Korwin-Mikke (ur. 27 października 1942 w Warszawie) – polski publicysta i polityk, poseł na Sejm I kadencji, były prezes Unii Polityki Realnej oraz Wolności i Praworządności, prezes Kongresu Nowej Prawicy. Mistrz Krajowy w brydżu. Kandydat na urząd Prezydenta RP w 1995, 2000, 2005 i 2010.

A oto podpisy, które zdobyłem:




Pozdrawiam i życzę Wam wielu także dla Was wymarzonych autografów w najbliższym czasie! :)


1 komentarz: