wtorek, 14 stycznia 2014

Jurek Owsiak i Piotr "Lolek" Sołoducha z zespołu ENEJ

Hejka! Dziś post równie spontaniczny jak koncert na którym byłem - i na którym zdobyłem równie spontaniczne autografy! Otóż do mojego miasta przyjachał dziś Jurek Owsiak by spotkać się z nieuleczalnie chorym 10-letnim Łukaszem. Z tej okazji pod domem Łukasza Jurek oraz WOŚP zorganizowali dla malca spontaniczny koncert m.in. Kamila Bednarka (niestety, rozdał tylko kilka autografów i szybko czmychnął po swoim wystepie), czy zespołow Enej oraz Rastafaja.
Było wspaniale, spontaniczne, radośnie mimo, że otrzymałem podczas koncertu wiadomość, która mnie strasznie zdołowała, to do końca byłem i poza zdjęciami z Jurkiem Owsiakiem czy Rastafają mam nastepujące autografy na kartkach z mojego studenckiego zeszytu:

Jurek Owsiak:


Piotr "Lolek" Sołoducha


To wszystko było tak spontaniczne, to wydarzenie... Że nie przygotowałem zdjęc do podpisu, w sumie chyba nikt nie przygotował. :) Same karteczki widziałem. Ale to piekne, że mogłem tam być! Może to i karteczki a nie zdjęcia, ale ważne jest to, żę podpis jest i zdobyty został w ciekawych okolicznościach, które pozostaną jednym z lepszych wspomnień. :)

Pozdrawiam! :)


2 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję! :)
    Fajnie, że mogłeś brać udział w tej świetnej akcji dla Łukasza :)
    Trzeba było zabrać autograf od Łukasza, bo to On był najważniejszą osobą na tym koncercie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Niestety, Łukasz nie rozdawał autografów. :( Ale może go kiedyś na miescie spotkam i poproszę, bo często tam się kręcę. :)

      Usuń