wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013

W tym roku zacząłem moją przygodęz autografami. Pierwszy otrzymany autograf jest od Tadeusza Mazowieckiego, zdobyłem go osobiście, chociaż w sumie przypadkiem w I połowie 2013 roku. Zobaczyłem człowieka powszechnie znanego i szanowanego, ale też schorowanego (umarł wkrótce potem) - wtedy coś mnie natchnęło, by zbierać na poważnie podpisy znanych i lubianych, gdyż ludzie nie zyją wiecznie - a podpis kogoś to jego cząstka która na papierze przetrwa długo, być może wiecznie. W tym calu zakupiłem segregator A5 i koszulki, zaczynając poważną przygodę z grafami.

Obecnie posiadam 42 oryginalne podpisy od 22 osób.

Niestety, póki co są to jedynie postaci z Polski, ale w 2014 roku mam nadzieję, że kolekcję poszerzę również o zagraniczne grafy. 2 listy za granicę wysłałem w tym miesiącu i planuję kolejne. :)

Jak wspomniałem, pierwszym autografem zdobytym w tym roku jest autograf od Tadeusza Mazowieckiego, zaś ostatnim od Bohdana Smolenia.

Osobiście zdobyłem następujące autografy:
- od Tadeusza Mazowieckiego,
- od zespołu Farben Lehre,
- od Papcia Chmiela,
- od Leszka Balcerowicza,
- od Andrzeja Nowaka,
- od Jarosława Gowina.

Nie otrzymałem żadnego PP, same oryginały. Niesamowite. :D

Inne zaskoczenia? Podpisy od Jerzego Urbana (ciekawe zdjęcia mi podpisał, są na blogu w jednej z wczesniejszych notek) oraz od Oli Kuśmider ( dlaczego? O tym w poprzedniej notce).

Niestety, w tym roku nie otrzymałem mojego wymarzonego autografu - od gen. Wojciecha Jaruzelskiego. Prośbę wysłałem w listopadzie, mam nadzieję, że Pan generał odpisze w Nowym Roku 2014. :)

Pozdrawiam serdecznie i lecę szykować się na sylwestrowe procentowanie. :)
Jeszcze raz szampańskiej zabawy życzę!





2 komentarze: