niedziela, 8 grudnia 2013

Edyta Geppert

Edyta Geppert (ur. 27 listopada 1953 w Nowej Rudzie) – polska piosenkarka. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV. Edyta Geppert śpiewa nie tylko spokojne i nastrojowe piosenki, jest wszechstronna - mierzy się także z piosenką dramatyczną, refleksyjną, liryczną i kabaretową. Wykonywała także utwory z muzyką country, hardrockową i heavymetalową oraz rap.3 maja 2009 odznaczona przez Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.


Od Pani Edyty otrzymałem dwa wspaniałe autograf z dedykacją.
Napisałem wiadomość na tronie artystki.
Napisałem do Pani Edyty 26.11.  a autogaf otrzymałem już 30.11!
Co ciekawe, pani Edyta podpisała zdjęcie w Dniu swoich 60 urodzin! :) Sto lat!
Drugi autograf z dedykacją na identycznym zdjęciu dałem babci, która jest wielką fanką tej piosenkarki.

Pozdr!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz