poniedziałek, 30 grudnia 2013

Aleksandra Kuśmider i miła niespodzianka + Życzenia Noworoczne

Hej! Dziś chciałbym pokazać Wam autograf, który jest  najmilszym jaki otrzymałem w tym odchodzącym roku 2013! :) W sumie są to dwa podpisy od Aleksandry Kuśmider (, półfinalistki 6. edycji "Mam Talent". Ola to niesamowicie utalentowana dziewczyna, Małgorzata Foremniak nawet popłakała się ze wzruszenia słuchając piosenki w jej wykonaniu:
http://www.youtube.com/watch?v=Pf8bQIuXEs4
Ola nie wygrała "Mam Talent", ale nadal konsekwentnie idzie na przód w karierze muzycznej, m.in. piewa w stalowolskim zespole "Javanica" i  jestem pewien, że jeszcze nie raz o niej usłyszymy. :)

Ale przejdźmy do autografów:
Przód:

Tył:


Drugi podpis:


Bardzo ucieszyła mnie sympatyczna dedykacja od Oli oraz zdjęcie które wykonała po otrzymaniu mojej przesyłki. :D

To niesamowite uczucie widzieć szczerą radość wokalistki na list od fana i jego pamięć! DZIĘKUJĘ! :)

Wysłałem: 20.11.2013.
Otrzymałem: 21.12.2013.

Poza tym, to już ostatnia notka w tym roku. Życzę Wam wspaniałej zabawy Sylwestrowej, szczęsliwego wskoku do Nowego Roku 2014 oraz częstego widoku wypchanej listami do Was skrzynki w przyszłym roku i satysfakcji z otrzymanych autografów! :) Wierzę, że będzie znakomicie!
Cześć! :)


1 komentarz: